LIPOSAN | Lip Butters

Καλώς ήρθατε κορίτσια μου σε ένα ακόμη post. Δεν ξέρω για εσάς αλλά εγώ προσωπικά χειμώνα-καλοκαίρι, το must προϊόν που δεν λείπει ποτέ από την τσάντα μου είναι το ενυδατικό χειλιών. Θέλω ανά πάσα στιγμή να μπορώ να ενυδατώσω τα χείλη μου. Έχω φτάσει σε τέτοιο σημείο που σε κάθε τσάντα βρίσκονται σίγουρα 1-2 liposan-lip butters. Ναι, όπως κατάλαβες, τραγική κατάσταση!! Σήμερα λοιπον θα μιλήσουμε για δυο ενυδατικά χειλιών, τα Lip Butters απο Liposan.


VAINILLA & MACADAMIA: Το πρώτο που δοκίμασα, και όπως βλέπετε έχει πιάσει πάτο κυριολεκτικά, είναι και το αγαπημένο μου. Ότι και να πω για αυτό το προϊόν θα είναι λίγο. Δεν έχετε μυρίσει ωραιότερο άρωμα από αυτό, πιστέψτε με. Αν υπήρχε μια μυρωδιά που θα είχε ο παράδεισος σίγουρα θα ήταν αυτή! Το ξέρω, ακούγομαι υπερβολική όμως θέλω να το μυρίσετε και να μου πείτε την γνώμη σας. Το γλυκό άρωμα της βανίλιας και του macadamia συνυπάρχουν σε εναν απερίγραπτο συνδιασμό. Το χρησιμοποίησα συνεχεία όλο τον χειμώνα. Η ενυδάτωση  στα χείλη περνάει σε άλλο επίπεδο. Τα αφήνει απαλά, όμως κάνει φανταστική δουλεία όταν υπάρχει ξηρότητα.



RASPBERRY: Το επόμενο που δοκίμασα είναι αυτό με την μυρωδιά βατόμουρο. Αυτό σου έρχετε πραγματικά να το φας! Εχει μια φρέσκια και φρουτένια μυρωδιά. Ενώ θεωρητικά είναι τα ιδία απλά με διαφορετικό άρωμα, αυτό δεν μου προσφέρει την ενυδάτωση που μου δίνει το vainilla & macadamia. Αν και είναι ένα καλό ενυδατικό χειλιών δεν θα το πρότεινα σε ξηρά χείλη. 

Και στα δυο το αρνητικό τους είναι η συσκευασία. Ανοίγει λίγο δύσκολα και χρησιμοποιείται με το δάχτυλο που σημαίνει οτι θέλει πάντα καθαρά χέρια η μια μπατονέτα για ευκολία. Δεν με ενοχλεί όμως, μπροστά στην τόση καλή δουλεία που κάνει ειδικά το πρώτο. 
Μπορείτε να τα βρείτε στα σουπερ μάρκετ ΑΒ στη τιμή των 2.90 αλλά και στα Ηοndos Center.
Αυτό ήταν το ποστ για σήμερα κορίτσια μου! Πως σας φάνηκε;
Eχετε δοκιμάσει κανένα από τα Lip Butter απο Liposan; Ποιο είναι το αγαπημένο σας ενυδατικό χειλιών;






2 σχόλια:

  1. Τα συγκεκριμένα ήμουν στο τσακ να τα αγοράσω αλλά λόγω της συσκευασίας τους το απέφυγα και δεν τα πήρα.
    Με βολεύουν πιο πολύ αυτά που είναι σε στικ μορφή.
    Πολύ ωραία η παρουσίαση σου Κατερίνα μου.
    Φιλιά πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αυτο ειναι οντως ενα μειον..
    Σε ευχαριστω πολυ!!
    Φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή