PANTENE PRO-V / Προστασία Από Την Τριχόπτωση


Γειά σας! Σήμερα θα μιλήσουμε για την εμπερία μου σχετικά με την νέα σειρά της Pantene, η οποία υπόσχεται να προστατέψει τα μαλλιά μας από την τριχόπτωση. Εδώ και καιρό δοκιμάζω 3 απο τα προϊόντα της σειράς , για να έχω μία εμπεριστατωμένη άποψη! Πάμε λοιπόν να δούμε την γνώμη μου.


  • Σαμπουάν Όπως όλα τα σαμπουάν της Pantene, κάνει πλούσιο αφρό και έχει ευχάριστη μυρωδιά ! Καθαρίζει πολύ καλα τα μαλλιά, είναι σε  ποσότητα  400ml και μου αφησε πολυ καλη εντύπωση. Αφήνει τα μαλλιά ανάλαφρα και δεν τα βαραίνει. Τιμή 4.99.
  •  Conditioner Κάνει τα μαλλιά πολύ απαλά, μόνο που θα πρότεινα να μην το εφαρμόζετε πολύ κοντά στις ρίζες γιατί θα σας βαρύνει τα μαλλιά. Μου άρεσε πολύ, αλλά δεν θεωρώ οτι έκανε οσον αφορά την τριχόπτωση. Κοστίζει 4.99€ ενω περιέχει 360ml.
  •  Tonic Στην αρχή ημουν λιγο επιφυλακτική με τον ορο καθως με τετοιου ειδους προιοντα φοβαμαι μηπως λαδωσουν τα μαλλια μου. Η χρηση του μου απεδειξε το ακριβως αντιθετο, ειναι σαν νερο και δεν βαραινει καθολου την τριχα. Το χρησιμοποιησα σε βρεγμένα μαλλιά, χωρίζοντας σε χωρίστρες το κεφάλι και εφαρμόζοντάς το ακριβώς στο τριχωτό της κεφαλής. Έπειτα εκανα μασάζ για να απλωθεί σωστά το προϊόν και περνουσα στο styling των μαλλιων μου. Δεν μπορω να πω οτι ειδα τεραστια διαφορα στα μαλλια μου ομως γιαυτο και δεν θα το ξανα αγορασω.  Περιέχει βιταμίνη Β3 και προβιταμίνη Β5.Το μπουκαλάκι ερχεται στα 95ml. Κοστίζει 7.99 
Έχετε δοκιμάσει  κάποιο απο τα προιόντα; 
Θα χαρω να συζητήσουμε κάτω στα σχόλια! 
Αυτα για σημερα απο εμένα κορίτσια μου! Θα τα πουμε σε ενα επομενο post! 


 photo Untitled_zpsvcsdo6oe.png

2 σχόλια:

  1. Μόλις ανακάλυψα το Blog σου <3
    Έχω δοκιμάσει το conditioner της σειράς και μου άρεσε στο πόσο μαλακά άφηνε τα μαλλιά..φιλάκια πολλά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλώς ήρθες στην παρέα μας λοιπόν!!!
    Οντως τα αφήνει πολυ απαλά τα μαλλια και ενυδατωμένα
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή