THE BODY SHOP / Super Volume Mascara

Γεια σας κορίτσια μου! 
Ποσο χαιρομαι που εχει ερθει η ανοιξη και σιγα σιγα το καλοκαιρι , δεν λεγεται !!!
Πάμε να δούμε το σημερινό post! 
 Ένα από τα αγαπημένα μου προϊόντα μακιγιάζ είναι η μάσκαρα, γι' αυτό προσπαθώ να δοκιμάζω συνέχεια καινούριες. Σήμερα λοιπόν θα σας μιλήσω για μια μάσκαρα που δοκιμάζω τον τελευταίο καιρό, την Super Volume Mascara από Τhe Body Shop.






Η εταιρία υποστηρίζει ότι η συγκεκριμένη mascara είναι το best seller της. Μπορεί με μια κίνηση να δώσει όγκο και μήκος στις βλεφαρίδες. Είναι εμπλουτισμένη με marula oil που η εταιρία προμηθεύεται από τον συνεταιρισμό Eudofano των γυναικών της Namibia. Είναι στα 10ml και κοστίζει 12€.

 

       
      Θετικά 
  • Έχει πολύ κομψή συσκευασία.
  • Το βουρτσάκι είναι τρίχινο και αν σε βολεύουν αυτού του είδους τα βουρτσάκια αξίζει να της ρίξεις μια ματιά.
  • Δίνει spidery effect στις βλεφαρίδες χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν δίνει διαχωρισμό.  
     Αρνητικά 
  • Θέλει λίγο προσοχή κατά την χρήση της καθώς το βουρτσάκι φορτώνει περισσότερο προϊόν από ότι πρέπει.
  • Δεν είναι και τόσο οικονομική. Θεωρώ ότι στο εμπόριο υπάρχουν πιο οικονομικές μάσκαρα που κάνουν εξίσου καλή δουλεία. 

Αν σε βολεύουν τα μεγάλα βουρτσάκια, ψάχνεις για όγκο και αγαπάς το spidery effect και τον διαχωρισμό, τότε πρέπει να την δοκιμάσεις.

Μήπως την έχεις ήδη δοκιμάσει; Πως σου φάνηκε;
Έχεις καταλήξει στην αγαπημένη σου mascara;

Τα λέμε σε επόμενο post!


 


   

3 σχόλια:

  1. Το post είναι απλό αλλά πολύ καλό! Όσο για αγαπημένη μάσκαρα...δεν έχω κάποια συγκεκριμένη,γιατί βάφομαι σπάνια !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Θα μου άρεσε πιστεύω το αποτέλεσμα που δίνει γιατί θέλω οι βλεφαρίδες μου να είναι έντονες!
    Έχω φυσικά καταλήξει σε 2 συγκεκριμένες μάσκαρα από Essence οι οποίες δίνουν αυτό που θέλω και είναι και οικονομικές οπότε τις παίρνω με το.. κιλό :P
    Ωραία η παρουσίαση σου!
    Φιλάκια Κατερίνα μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή