APIVITA ● Face Masks



Έφτασε η ώρα να σου μιλήσω για τις Μάσκες της Apivita.  Δεν μπορούσα να μην αναφερθώ στις μάσκες που ο,τι και αν δοκιμάζω γυριζω πάντα σε αυτές.

ΜΑΣΚΑ ΓΙΑ ΒΑΘΥ ΚΑΘΑΡΙΣΜΟ με πράσινη άργιλο.
Ο Πράσινη Άργιλος θεωρείται, σήμερα, ιδανικός για την αποτοξίνωση της επιδερμίδας. Η χρήση του έχει ως κύριο σκοπό τον "καθαρισμό" του δέρματος, καθώς βοηθάει στην αποβολή των τοξινών και συμβάλει στη τόνωση και σύσφιξη της επιδερμίδας μέσα από τη βελτίωση της κυκλοφορίας του αίματος τοπικά. 
Την χρησιμοποιώ για τον απόλυτο και βαθύ καθαρισμό του δέρματος μου. Την αφήνω 15-20 λεπτά και ύστερα η επιδερμίδα μου είναι πιο καθαρή από ποτέ. Την προτείνω ανεπιφύλακτα. 

ΜΑΣΚΑ ΓΙΑ ΒΑΘΥ ΚΑΘΑΡΙΣΜΟ ΓΙΑ ΛΙΠΑΡΕΣ ΕΠΙΔΕΡΜΙΔΕΣ με πρόπολη.
Είναι Μάσκα καθαρισμού και εξισορρόπησης κατάλληλη για λιπαρές/πολύ λιπαρές και με τάση ακμής επιδερμίδες. Στις άσχημες μέρες του δέρματος μου, με ξεσπάσματα ακμής, το μυαλό μου πάει αμέσως σε αυτή τη μάσκα. Την αφήνω 15-20 λεπτά.
Εκτός του ότι καθαρίζει πολύ βαθιά την επιδερμίδα μου, φροντίζει στον έλεγχο της λιπαρότητας. Παράλληλα όταν έχω κάποιο ενεργό σπυράκι το βοηθάει πάρα πολύ να ωριμάσει πιο γρήγορα και για αυτόν τον λόγο δεν την αλλάζω! Την προτείνω σε λιπαρές με τάση ακμής επιδερμίδες. 
Πάντοτε ύστερα από αυτές τις μάσκες βάζω μια καλή ενυδατική, γιατί έχουν την ιδιότητα να αφαιρούν την λιπαρότητα του δέρματος και να "τραβάνε" λίγο το δέρμα. Αν δεν βάλω ενυδατική κρέμα κάνω μια μάσκα με της ίδιας εταιρίας μάσκα με θαλάσσια λεβάντα η οποία δίνει την τέλεια ενυδάτωση και δροσιά όπως υπόσχεται! 
Αυτά από εμένα! 
Τις έχεις δοκιμάσει; Ποιες μάσκες δεν αλλάζεις από την ρουτίνα σου;


https://www.bloglovin.com/blogs/beautys-infinity-14010211https://twitter.com/beautysinfinityhttps://www.facebook.com/pages/Beautys-Infinity/1413734522280449


4 σχόλια:

  1. Πρέπει να τις δοκιμάσω και τις δύο, έχω κι εγώ λιπαρό δέρμα και πιστεύω ότι θα μου ταιριάξουν γάντι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολυ όμορφο το Blog σου!!! Αγαπημένες μάσκες apivita, τις θέλεις όλες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή