UNBOXING ● Box Pharmacy


Το θέμα του σημερινού ποστ, είναι αυτό που μου αρέσει να διαβάζω σε blogs η να βλέπω σε video. Unboxing λοιπόν από ένα νέο φαρμακείο για έμενα. Πάμε να δούμε τις εντυπώσεις μου!

Ήταν καιρός να πάρω και εγώ την αντηλιακή μου για το καλοκαίρι, καθώς η προηγούμενη της Αpivita που είχα μου τέλειωσε. Ήθελα να δοκιμάσω μια διαφορετική φέτος και δεν έψαξα πολύ, σχεδόν με κλειστά μάτια πήρα την Sun Screen Color Velvet απο τηνFrezyderm. 
Είχα ακούσει τόσα πολλά για την συγκεκριμένη και ήθελα πολύ να την δοκιμάσω. Προτίμησα την εκδοχή με το χρώμα και 50 δείκτη προστασίας. Θα την δοκιμάσω σύντομα, όποτε να περιμένετε αναλυτικό review.

Πήρα επίσης το gel καθαρισμού Cleanance της Avene. Είναι το αγαπημένο μου, και όποιο και να δοκιμάζω πάντα επιστρέφω σε αυτό. Απαλό, δροσερό και με ευχάριστο άρωμα gel που μετά την χρήση του δεν έχεις καμία αμφιβολία αν έχει καθαρίσει το πρόσωπο σου. 

Τις χαμηλότερες τιμές για αυτά τα δυο προϊόντα τις είχε το Box Pharmacy. Έτσι δοκίμασα και αυτό το ηλεκτρονικό φαρμακείο και μπορώ να πω ότι έγινε το αγαπημένο μου με διαφορά. 
Εκτίμησα πολύ την προσεγμένη συσκευασία τους και την έμφαση που δίνουν στον πελάτη. Άψογη εξυπηρέτηση, γρήγορη αποστολή και πολλά δωράκια. Τι άλλο να ζητήσω; 
To κουτί μου ήταν ψεκασμένο με ένα άρωμα από την Caudalie, το οποίο έχει ήδη μπει στην wishlist μου!! 

Έχεις δοκιμάσει κανένα από αυτά που πήρα; 
Ήξερες το Box Pharmacy;


https://www.bloglovin.com/blogs/beautys-infinity-14010211https://twitter.com/beautysinfinityhttps://www.facebook.com/pages/Beautys-Infinity/1413734522280449


0 σχόλια: