February 2016 | Favorites

Hello beauties!
Το ξέρω έχω χαθεί καιρό, όμως εδω είμαι πάλι και ήρθε η ώρα να τα πούμε ξανά! 
Έφυγα από την πόλη όπου σπούδαζα διότι τέλειωσα την σχολή μου και γύρισα στην πόλη από την όποια κατάγομαι.
Αυτό όπως καταλαβαίνετε ήταν λίγο δύσκολο για έμενα καθώς έπρεπε να συνηθίσω σε νέους ρυθμούς ζωής, δουλειάς και καθημερινότητας! 
Όλο αυτό καθώς και προσωπικά ζητήματα με έκαναν να αποστασιοποιηθώ από το blog για αυτό το διάστημα. 
Γύρισα όμως, είμαι εδω με γεμάτες μπαταριές και πολλές ιδέες.
Είπα να ξεκινήσω με τα αγαπημένα του μηνά που πέρασε. Πάμε να τα δούμε λοιπόν.


Εφυγε ο Φεβρουάριος και έδωσε την θέση του στον Μάρτιο όπου μαζί με αυτόν κάνει δειλά δειλά την εμφάνιση της και η άνοιξη. 


Έτσι δειλά δειλά άρχισα και εγώ να χρησιμοποιώ την bb cream από την σειρά normaderm της Vichy. 
Είχα ακούσει και διαβάσει πολλά για αυτήν και έτσι επέλεξα από ένα ηλεκτρονικό φαρμακείο να την δοκιμάσω. Πρόκειται για μια ελαφριά βάση για πρωινές ώρες όπου απευθύνεται σε λιπαρά δέρματα με τάση ακμής. Δεν δίνει μεγάλη κάλυψη έξαλλου δεν μπορούσα να περιμένω κάτι τέτοιο από μια απλή bb. Έχω την απόχρωση light και αν δεν έχεις πολύ σκούρα επιδερμίδα, θα σου ταιριάξει.

Κάτω απο την bb που ανέφερα πριν, έβαζα το POREfessional απο Βenefit. Δεν εχω αρκετά καλα λογια για αυτο το προιόν. 
Εχει μια πολυ απαλή υφη σαν σιλικόνη. Οταν το απλώνω πανω στους πόρους μου εισχωρεί μεσα σε αυτους τους γεμίζει και ετσι δεν φαινονται τοσο οσο πριν. Πλεον δεν μπορω χωρις αυτο. Αξιζει σιγουρα τα χρηματα του ομως προτιμώ να το αγοραζω σε περιόδους που τα sephora εχουν εκπτωση! 

Για τα κοψίματα το ρουζ και το highlighter χρησιμοποίησα πολυ την παλετα Τhe cheeky trio απο W7. 
Την εχω λατρέψει γιατι ειναι πολυ χρηστικη. Με βολευει πολυ ειδικα το πρωι που δεν εχω πολυ χρονο για να ετοιμαστω.


Η παλετα με σκιες που επιασα τον εαυτο μου να περνει συνεχεια αυτο τον μηνα ηταν απο την Sleek η Oh so special. Περιεχει χρωματα γηινα κυριως. Εχει ματ υφες αλλα και 4 μεταλιζε σκιες οι οποιες με βρεγμενο πινελο ειναι υπεροχες και πολυ εντονες!! Την εχω αγαπησει αυτη την παλετα.

Το κραγιον που έβρισκα μεσα στην τσαντα μου δεν ηταν αλλο απο το no14 της νεας σειρας της Golden Rose matte lipstick crayon. Ειναι ενα απαλο nude χρωμα ιδανικο για το πρωι η για να συνοδεύσει ενα εντονο μακιγιάζ ματιων. 

 
Καθε βραδυ χρησιμοποιούσα και συνεχίζω να χρησιμοποιώ την AquaVita της Apivita. Ειναι μια πλουσια σε υφη κρεμα η οποια προσφερει βαθια ενυδατωση στην λιπαρη-μεικτη επιδερμιδα χωρις να ειναι λιπαρη. Μυρίζει πολυ ευχαριστα και οταν ξυπναω το πρωι το προσωπο μου ειναι σωστα ενυδατωμενο. Την ειχα πάρει σε μια προσφορά απο ενα ηλεκτρονικό φαρμακείο μαζι με το καθαριστικό προσωπου της ιδιας εταιρίας. Σιγουρα αν ψάξεις θα την βρεις Online σε προσφορά. 
Για το τέλος αφησα το δαφνέλαιο το οποιο το εβαζα σαν μασκα στα μαλλια μου πριν κανω μπανιο. Το βαζω απο την ριζα μεχρι τις ακρες και το αφηνω οσο μπορω. Μπορει να τοποθετηθει απο μιση ωρα μεχρι ενα ολόκληρο βραδυ. Οσο περισσοτερο τοσο καλυτερα. Μετα το μπανιο τα μαλλια ειναι πιο απαλα και ενυδατωμένα απο ποτε!!!
Τα μαντηλάκια ντεμακιγιαζ της pom pon μου αρεσαν παρα πολυ. Αφαιρούν πολυ ευκολα το μακιγιαζ και εχουν ευχάριστο αρωμα. Φυσικα μετα απο αυτα ειναι απαραίτητο να χρησιμοποιούμε ενα αφρώδες προιον καθαρισμου και οχι μονο τα μαντηλακια!! 

Εχετε δοκιμασει κανενα απο τα παραπανω προιοντα; 
Τα λεμε στα σχολια 




https://www.bloglovin.com/blogs/beautys-infinity-14010211https://twitter.com/beautysinfinityhttps://www.facebook.com/pages/Beautys-Infinity/1413734522280449


5 σχόλια:

  1. Η παλέττα της w7 φαίνεται καλή!Όπως επίσης και της sleek... <3
    φιλιάαα :**

    http://labeautefem.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειναι πολυ καλες παλετες και οι δυο!
      Με πολυ ομορφες συσκευασιες..
      Σε ευχαριστω πολυ!

      Διαγραφή
  2. Τέλεια όλα..το δαφνελαιο είναι θαυματουργό..Εγώ το έβαζα μαζί μ αμυγδαλελαιο κ έκανε τέλεια δουλειά ...η παλετιτσα με τα ρουζ μου μπήκε στο μάτι χιχι...Φιλάκια πολλά ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τέλεια όλα..το δαφνελαιο είναι θαυματουργό..Εγώ το έβαζα μαζί μ αμυγδαλελαιο κ έκανε τέλεια δουλειά ...η παλετιτσα με τα ρουζ μου μπήκε στο μάτι χιχι...Φιλάκια πολλά ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τωρα που το λες,εχω αμυγδαλελαιο! Θα το δοκιμασω!
      Την παλετα την εχω λατρεψει,δωστης μια ματια ;)
      Φιλια πολλα!

      Διαγραφή