● GLOV Review ●


Hello Beauties...! 
Πάντα θέλω να σας δείχνω οτι νέο και καινοτόμο χρησιμοποιώ για να μαθαίνετε την γνώμη μου πρώτες! 

Αυτή την φορά μπαίνει στο μικροσκόπιο μας το Glov! 
To Glov ειναι ενα γάντι ντεμακιγιάζ με ειδικές μικροϊνες το οποιο υπόσχεται να αφαιρέσει οποιοδηποτε μακιγιάζ μόνο με νερό! 
Ειναι οικολογικό, υποαλλεργικό και δερματολογικά ελεγμένο και κυκλοφορεί σε 3 μεγέθη. 
  • Το GLOV Comfort ειναι το μεγάλο μεγεθος,
  • Το GLOV On-the-go ειναι το μεσαίο μέγεθος σε σχήμα γαντιού,
  • Το GLOV Quick Treat ειναι το μικρό μέγεθος σε σχήμα δαχτυλου.
Αρκετά με την θεωρία ομως παμε να δούμε σε φωτογραφίες την δικη μου πρωτη επαφή με το Glov.


Προκειται για ενα πολυ μαλακό γάντι το οποιο δεν φοβηθηκα να δοκιμασω στην ευαίσθητη λιπαρη και με ταση ακμης επιδερμίδα μου. Στο πρόσωπο μου ειχα ενα αρκετά "βαρυ" μακιγιαζ με βαση
, ρουζ, μάσκαρα, σκιες, μολύβι και κραγιόν. Το έβρεξα με νερο και αρχισα να ξεβάφομαι. Μεσα σε 2 λεπτα ειχα αφαιρέσει και με απόλυτη ευκολία το μακιγιάζ. Αυτο που μου αρεσε περισσότερο και δεν το περιμενα για να ειμαι ειλικρινής ειναι οτι δεν ειχα κανεναν απολυτως ερεθισμό σε ενα σπυράκι που ειχα.  
Οταν τελείωσα περασα το πρόσωπο μου με το νερακι Micellar της Garnier. Με εκπληξη διαπιστωσα οτι δεν ειχε απομείνει ίχνος μακιγιάζ στο πρόσωπό μου! 

 
Και ποιά απο εμάς δεν θα ήθελε εναν τόσο ευκολο - γρήγορο - αποτελεσματικό τρόπο αφαίρεσης μακιγίαζ υστερα απο μια κουραστική μέρα;
Μπορείτε να το βρείτε στο επίσημο site της εταιρίας!
Θα δοκιμάζατε αυτο το νέο προιόν;
Αν το εχετε δοκιμάσει θα με ενδιεφερε πολυ να μου πείτε την γνώμη σας!

https://www.bloglovin.com/blogs/beautys-infinity-14010211https://twitter.com/beautysinfinityhttps://www.facebook.com/pages/Beautys-Infinity/1413734522280449


0 σχόλια: